IX Ogólnopolski Kongres Facility Management 2015 Komfort najemcy Profesjonalne zarządzanie i nowoczesne serwisy w obiektach komercyjnych Warszawa 27-28.10.2015
IX Ogólnopolski Kongres Facility Management jest przede wszystkim platformą wymiany wiedzy w sektorze profesjonalnego zarządzania zasobami nieruchomości. Skupia dostawców najbardziej innowacyjnych rozwiązań oraz najemców reprezentowanych przez szeroko pojęte działy administracji i zarządzania majątkiem, zainteresowanych poszerzaniem wiedzy i zdobywaniem kompetencji w obszarze profesjonalnego utrzymania nieruchomości komercyjnych.
PROGRAM
Program Dzień I (Facility Management bez tajemnic)
Europejskie modele funkcjonowania rynku FM. - Dlaczego rynek FM się konsoliduje? - Czy firmy obszaru PM będą dążyły do zdobywania kompetencji usługodawców z rynku FM, czy na odwrót? - Długość kontraktu i jego wpływ na działalność podstawową najemcy - Jak prawidłowo rozpoznawać kompetencje partnera biznesowego? - Do jakiego modelu funkcjonowania dąży polski rynek FM?
Serwis techniczny szyty na miarę współczesnego najemcy - Jakie formy powinien przyjmować helpdesk, by był skuteczny? - Usuwanie usterek w określonym kontekście czasowym – co oferuje rynek? Czego wymaga najemca? - Technik stacjonarny czy mobilny? Jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce? - Automatyzacja w zarządzaniu systemami technicznymi obiektu – wady i zalety - Modele współpracy a wartość kontraktu – kiedy koszty mogą maleć?
Nowa definicja serwisu czystości w obiektach komercyjnych - Wpływ nowoczesnych procedur na jakość świadczenia usługi czystości - Innowacyjne narzędzia i usługi w obszarze utrzymania czystości - Modele funkcjonowania serwisów czystości w nowoczesnych modelach kontraktów - Środki czystości, które zrewolucjonizują proces czyszczenia -Synergie – czyli do czego jeszcze może się przydać serwis czystości?
FM w logistyce i produkcji – wsparcie techniczne dla core klienta - Specjalistyczne kadry w obiektach o trudnej lokalizacji - Dostawy mediów w ciągłości procesów produkcyjnych i logistycznych – przykładowe kontrakty i współpraca - Katalog najskuteczniejszych optymalizacji, które warto wdrażać w swoim obiekcie - W jaki sposób duże powierzchnie wpływają na kształt kontraktów w sektorze FM? - Jakie pozalokalizacyjne czynniki wpływają na opinie najemców o jakości obiektów logistycznych? - Wsparcie FM dla Służb Utrzymania Ruchu
Dzień II (Property Management i Asset Managment w relacjach najemca- właściciel)
Property Management vs Assets Management a rynek najemcy - Kompetencje działów AM i PM, jak rozumie je rynek i w jaki sposób nimi zarządza? - Kontraktowanie serwisów – zasady doboru partnerów i podwykonawców - Czym jest Tenants Relation Management? - Doradztwo, audyty i raportowanie – jak ewoluowały przez lata u najważniejszych dostawców usług AM I PM? Jakie innowacje oferują teraz?
Centra handlowe. Nowoczesne strategie marketingowe, a rola Property Managera. - Bieżące pozycjonowanie centrum handlowego jako punkt wyjścia do podejmowania - działań promocyjnych - Zwiększanie obrotów centrum handlowego - Zwiększanie frekwencji centrum handlowego- najlepsze praktyki - Wykorzystanie narzędzi online w sferze B2B i B2C - Modele promocji nowego obiektu handlowego - Strategie marketingowe centrum handlowego po rewitalizacji i repozycjonowaniu - Zarządzanie kryzysowe wizerunkiem centrum handlowego
Deweloperzy przyjaźni najemcom – opieka posprzedażowa w cyklu życia nieruchomości - Dlaczego najemca powinien myśleć o współpracy z deweloperem mającym doświadczenie w zarządzaniu? - Sprzedaż nieruchomości a ciągłość serwisów FM i obsługi PM, AM - Umowa typu pre-leas – czyli co najemca może wynegocjować w momencie planowania inwestycji? - Fit out i dostosowanie powierzchni biurowej do specyficznych potrzeb najemcy - Serwisy polecane przez deweloperów, dlaczego warto mieć je na względzie?
Miejsce i Termin: 27-28 października NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM ul. Marszałkowska 94/98 Warszawa, Polska
Więcej; http://kongres-fm.pl |